I. Введение. 3 II. Основы теории графов и их применение. 4 2.1. Понятие и возникновение теории графов. 4 2.2. Применение теории графов. 4 III. Теория графов и архитектура. 8 IV. Заключение. 11 (Решение → 710)

Описание
качественное выполнение, 12 заданий
Оглавление
Вариант 1
I. Перепишите предложения. Укажите подлежащее, подчеркнув его одной чертой, а сказуемое - двумя. Переведите предложения.
1. Since the beginning of the history the cow was a source of food.
2. Proteins regulate body cells.
3. It is clear that the world can produce grain for livestock as well as for humans.
II. Перепишите следующие предложения. Подчеркните в них местоимения и определите их тип: личные или притяжательные. Переведите предложения.
1. We use this method on our farm.
2. The crop plants can be sorted into main groups according to their type and reason why they are grown.
3. It is necessary to increase crop production.
III. Заполните таблицу, образовав степени сравнения имен прилагательных.
positive comparative superlative
long
more beautiful
(the) lightest
(the) slowest
less experienced
IV. Перепишите следующие предложения. Подчеркните в каждом из них глагол – сказуемое в Simple и определите его время (Present, Past, Future). Переведите предложения.
1. There were two organ systems - the nervous system and the endocrines – which coordinate the activities of others.
2. Integrated pest control takes a holistic view of chemicals used.
3. After the second calf is born, the mother will give milk for another nine months.
V. Перепишите следующие предложения, подчеркните Participle I и установите функции (определение, обстоятельство, часть сказуемого). Переведите предложения.
1. Having improved this sort of wheat, our farm has got a rich yield.
2. Fertilizers containing carbon, oxygen, hydrogen, calcium, sodium, molybdenum, manganese and iron are called minor nutrients.
3. The work of the farmers is increasing agricultural production and adding to the economic power of the country.
VI. Перепишите следующие предложения, подчеркните в каждом из них глагол – сказуемое в Continuous и определите его время (Present, Past, Future). Переведите предложения.
1. Many scientists were working on agricultural problems in our c





Описание

качественное выполнение, 12 заданий



Оглавление

Вариант 1
I. Перепишите предложения. Укажите подлежащее, подчеркнув его одной чертой, а сказуемое - двумя. Переведите предложения.
1. Since the beginning of the history the cow was a source of food.
2. Proteins regulate body cells.
3. It is clear that the world can produce grain for livestock as well as for humans.
II. Перепишите следующие предложения. Подчеркните в них местоимения и определите их тип: личные или притяжательные. Переведите предложения.
1. We use this method on our farm.
2. The crop plants can be sorted into main groups according to their type and reason why they are grown.
3. It is necessary to increase crop production.
III. Заполните таблицу, образовав степени сравнения имен прилагательных.
positive comparative superlative
long
more beautiful
(the) lightest
(the) slowest
less experienced
IV. Перепишите следующие предложения. Подчеркните в каждом из них глагол – сказуемое в Simple и определите его время (Present, Past, Future). Переведите предложения.
1. There were two organ systems - the nervous system and the endocrines – which coordinate the activities of others.
2. Integrated pest control takes a holistic view of chemicals used.
3. After the second calf is born, the mother will give milk for another nine months.
V. Перепишите следующие предложения, подчеркните Participle I и установите функции (определение, обстоятельство, часть сказуемого). Переведите предложения.
1. Having improved this sort of wheat, our farm has got a rich yield.
2. Fertilizers containing carbon, oxygen, hydrogen, calcium, sodium, molybdenum, manganese and iron are called minor nutrients.
3. The work of the farmers is increasing agricultural production and adding to the economic power of the country.
VI. Перепишите следующие предложения, подчеркните в каждом из них глагол – сказуемое в Continuous и определите его время (Present, Past, Future). Переведите предложения.
1. Many scientists were working on agricultural problems in our c


            
            
            IX. Прочитайте, перепишите и переведите письменно текст на русский язык. Die Gestaltpsychologie Die Gestaltpsychologie ist eine Richtung der Psychologie. Sie entstand um die Jahrhundertwende im Zusammenhang mit der Schulbildung. Diese Richtung der Psychologie akzentuiert den Ganzheitscharakter psychischer Prozesse in scharfer Gegenposition zur Psychophysik und der AssoziationspsychologieI. Введение. 3 II. Основы теории графов и их применение. 4 2.1. Понятие и возникновение теории графов. 4 2.2. Применение теории графов. 4 III. Теория графов и архитектура. 8 IV. Заключение. 11I. Дополните предложения There is/ There are. Переведите предложения на русский язык. a) … nine planets in the solar system. b) … two big hotels in this city. c) … some tea in my cup. d) A lot of sheep in the field.I. Найдите в правой колонке русские эквиваленты английских слов и словосочетаний: 1. to have the right a. принимать решения 2. management skills b. руководительI)	Определить опорные реакции для балки на двух опорахI)	Определить усилия в стержнях кронштейнаI Ответ  (не работаю) at weekends. (not work)It-менеджмент//СИНЕРГИЯ//МОСАП/МТИ/МОИIT-Менеджмент (тест с ответами Синергия/МОИ/МТИ/МосАП)I usually … coffee for breakfast. Выберите один или несколько ответов: 1.has 2.will have 3.have 4.amI ... when my friend ...I wonder how much ….. on sale. Выберите один ответ: a.are these shoes cost b.these shoes cost c.cost these shoes d.do these shoes costI won’t go there. Everybody will laugh ….. me. Выберите один ответ: a.with b.- c.at d.toI would like ___ an order.