Источники питания для сварки (Решение → 32)

Описание
В данной работе представлены ответы на вопросы государственного экзамена по английскому языку, раздел "Когнитивная лингвистика". Работа выполнена на английском языке. По каждому вопросу даны разъяснения и примеры.
Объем: 10 вопросов - 19 страниц.
Оглавление
1. Historical prerequisites of Cognitive Linguistics: first formation; four stages: place, time, peculiarities of cognitive linguistic research on each stage.
2. Concept as a complex multisided phenomenon: the notion of Concept; factors of forming concept; cognitive and linguistic aspects in the phenomenon of Concept; cultural and individual aspects; peculiarities of their correlation.
3. Concept and Language Knowledge: the phenomenon of Concept; the phenomenon of Language Knowledge; relations of Concept and Language Knowledge.
4. Correlation of the categories ‘Meaning’, ‘Notion’ and ‘Concept’ in the light of cognitive linguistic research: the essence of each of the three phenomena; peculiarities of their relations.
5. Theoretical model of Concept: peculiarities of its content; its components; structure of Concept, linguistic representative of Concept.
6. Classification of concepts: principles of distinguishing and classifying types of concepts in Occidental and Home cognitive linguistic study; types of concepts in Occidental and in Home classifications.
7. Theoretical Method of Metaphor in cognitive linguistic research: the authors; principle of interpreting Concept as a metaphor; comparing Metaphor and Concept.
8. Associative Method in the research of Cognitive Linguistics: the essence of the method; procedure of the associative experiment; results value.
9. Method of Conceptual Analysis in cognitive linguistic research: the authors; the essence of the method; the procedure; results value.
10. Concept and Picture of the World: the phenomenon of Concept; the phenomenon of Picture of the World; correlation of Language and Conceptual Pictures of the World; role of Concept in forming and developing Picture of the World.
1. Исторические предпосылки становления когнитивной лингвистики: образование; четыре этапа: место, время, особенности лингво-когнитивных исследований на каждом этапе.
2. Концепт как сложный многосторонний феномен: понятие концепта; ф
     
          Описание
          В данной работе представлены ответы на вопросы государственного экзамена по английскому языку, раздел Когнитивная лингвистика. Работа выполнена на английском языке. По каждому вопросу даны разъяснения и примеры. Объем: 10 вопросов - 19 страниц. 
          Оглавление
          1.	Historical prerequisites of Cognitive Linguistics: first formation; four stages: place, time, peculiarities of cognitive linguistic research on each stage. 2.	Concept as a complex multisided phenomenon: the notion of Concept; factors of forming concept; cognitive and linguistic aspects in the phenomenon of Concept; cultural and individual aspects; peculiarities of their correlation. 3.	Concept and Language Knowledge: the phenomenon of Concept; the phenomenon of Language Knowledge; relations of Concept and Language Knowledge.4.	Correlation of the categories ‘Meaning’, ‘Notion’ and ‘Concept’ in the light of cognitive linguistic research: the essence of each of the three phenomena; peculiarities of their relations. 5.	Theoretical model of Concept: peculiarities of its content; its components; structure of Concept, linguistic representative of Concept.6.	Classification of concepts: principles of distinguishing and classifying types of concepts in Occidental and Home cognitive linguistic study; types of concepts in Occidental and in Home classifications.7.	Theoretical Method of Metaphor in cognitive linguistic research: the authors; principle of interpreting Concept as a metaphor; comparing Metaphor and Concept.8.	 Associative Method in the research of Cognitive Linguistics: the essence of the method; procedure of the associative experiment; results value.9.	Method of Conceptual Analysis in cognitive linguistic research: the authors; the essence of the method; the procedure; results value.10.	Concept and Picture of the World: the phenomenon of Concept; the phenomenon of Picture of the World; correlation of Language and Conceptual Pictures of the World; role of Concept in forming and developing Picture of the World.1.	Исторические предпосылки становления когнитивной лингвистики: образование; четыре этапа: место, время, особенности лингво-когнитивных исследований на каждом этапе.2.	Концепт как сложный многосторонний феномен: понятие концепта; ф 
            
            
            КВАЛИФИКАЦИОННАЯ РАБОТАКогнитивная лингвистика/ Вопросы для государственной аттестацииКроссворд римское правоКультура и межкультурные взаимодействия в современном мире ОТВЕТЫ (27/30 Синергия тесты)Культурология синергия (ответы на тесты)Логика (ответы на 40 вопросов) Математический анализ (СИНЕРГИЯ) - 1 курсДИФФЕРЕНЦИРОВАННЫЙ ЗАЧЕТ по учебной дисциплине «ЭКОНОМИКА ОРГАНИЗАЦИИ» РФЭТ 40 вопросовДИФФЕРЕНЦИРОВАННЫЙ ЗАЧЕТ РФЭТ ПРАКТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ БУХГАЛТЕРСКОГО УЧЕТА ИМУЩЕСТВА ОРГАНИЗАЦИИДокументационное обеспечение управления (ответы на тесты Синергия)Иностранный язык1 (Витте)Иностранный язык Промежуточная аттестация МЭБИКИнструментальные средства информационных систем (тест с ответами «Синергия»).Историография отечественной истории