Косылган кун салыгы
I-бөлiм. Қосылған
құнға салынатын салық ұғымы
Қосылған құнға салынатын салық дегенiмiз
- тауар өндiру, жұмыс орындау немесе қызмет
көрсету мен олардың айналысы процесiнде
қосылған құн өсiмiнiң бiр бөлiгiнiң бюджетке
аударылымы, сондай-ақ Қазақстан Республикасының
аумағында тауар импорттау кезiнде жасалатын
аударым. Бюджетке төлеуге жататын қосылған
құнға салынатын салық сатылған тауарлар,
жұмыстар немесе көрсетiлген қызметтер
үшiн есептелiп қосылған құнға салынатын
салық сомасы мен сатып алынған тауарлар,
орындалған жұмыстар немесе көрсетiлген
қызметтер үшiн төленуге тиiс қосылған
құнға салынатын салық сомасының арасындағы
айырма ретiнде анықталады.<*>
ЕСКЕРТУ. I-бөлiм өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң 1997.01.14. N 9 V970032_ бұйрығымен.
II-бөлiм. Қосылған
құнға салық салу объектiсi
1. Салық салынатын айналым мен салық салынатын
импорт қосылған құнға салық салу объектiсi
болып табылады.
2. Салықтан босатылған және өз өндiрiсiнiң
мұқтажы үшiн жүзеге асырылатынынан басқа,
Қазақстан Республикасының шегiнде жүзеге
асырылатын тауарларды, атқарылатын жұмысты
немесе көрсетiлген қызметтi өткiзу жөнiндегi
айналым, сондай-ақ Қазақстан Республикасы
қатысушысы болып табылатын халықаралық
шарттарда көзделген ережелерге сәйкес
анықталатын айналым салық салынатын
айналым болып табылады.<*><*>
Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығына мүше
- мемлекеттерi басшыларының Келiсiмiне
сәйкес салық салынатын айналым Тәуелсiз
Мемлекеттер Достастығы мүше - мемлекеттерi
шегiне тауарларды, жұмыстарды немесе
қызметтердi өткiзу жөнiндегi айналым болып
табылады.
Қазақстан Республикасының аумағында
сатылған жолдамалардың құнына енгiзiлген,
Қазақстан Республикасы туристiк фирмаларының
Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығына мүше
елдер шегiнен тыс жерлерде көрсеткен
қызметi (тамақтану, қонақ үйлерiнде тұру,
экскурсиялық қызмет көрсету және т.б.)
қосылған құнға салық салу объектiсi болып
табылмайды.<*>
Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығына мүше
елдер шегiнен тыс жерлерде туристердiң
болуымен байланысты маршруттар бойынша
туристiк жолдамалар өткiзумен шұғылданатын
Қазақстан Республикасының туристiк фирмалары
бойынша аталған жолдамаларды өткiзуден
түскен түсiм қосылған құнға салық салынатын
объект болып табылады, оған осы Нұсқаулықтың
31-тармағына сәйкес қосылған құнға салынатын
салықтан босатылған жүк пен жолаушыларды
тасу құны, сондай-ақ шетелдiк әрiптестердiң
Тәуелсiз Мемлекеттiк Достастығынан тыс
жерлерде туристерге көрсететiн қызметiнiң
құны қосылмайды.<*><*>
Қосылған құнға салынатын салық айналысына,
сондай-ақ жұмыс тауарларын жiберу немесе
бiр кәсiпорынның құрылымдық бөлiмшелерi
арасындағы қызмет көрсетулер жатады,
егер олар осы Нұсқаулықтың 10-тармағына
сәйкес қосылған құнға салынатын салықты
өз бетiнше төлейтiн болып табылса.<*>
ЕСКЕРТУ. 2-тармақ толықтырылды - ҚР Қаржы
министрлiгiнiң
1996.09.18. N 209 бұйрығымен V960021_ .
ЕСКЕРТУ. 2-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң 1997.01.14. N 9 бұйрығымен.
ЕСКЕРТУ. 2-тармақ өзгертiлдi және толықтырылды
- ҚР Мемлекеттiк салық комитетiнiң 1997.12.29.
N 1 бұйрығымен. V970058_
3. "сату" термині атқарылған жұмыстарды,
қызмет көрсетулерді, сату, айырбастау
мақсатында тауарларды тиеуді, кепіл ұстаушы
меншігіне тегін беру немесе кепіл тауарларды
беруді білдіреді.
ЕСКЕРТУ. 3-тармақ жаңа редакцияда жазылды
- ҚР Мемлекеттік Кіріс министрлігінің
1999 жылғы 19 мамырдағы N 519 Бұйрығымен. V990826_
4. Тауарларды, жұмыс немесе қызмет көрсетудi
өткерудiң айналымы жөнелтiлген тауардың,
орындалған жұмыстың немесе көрсетiлген
қызметтiң құнына қарай анықталады.<*>
ЕСКЕРТУ. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР
Мемлекеттiк салық
комитетiнiң 1997.01.14. N 9 бұйрығымен.
5. Заттай түрiнде жалақы және басқа да
төлемдер төленген жағдайда берiлген заттардың
құнына, осы Нұсқаудың 39-41-1 тармақтарында
көзделген ставка бойынша қосылған құнға
салынатын салық қосылады.<*>
Делдалдық көмек қаражаттарының есебінен
қызмет көрсетілген, жұмыс жасалған жағдайда,
бұл қызметтердің, жұмыстардың құны жалпы
қабылданған тәртіппен қосылған құн салығына
жатқызылады.<*>
Тауарлар, оның ішінде салық органының
шешімі бойынша шектелген, аукциондардың
лотосы ретінде қойылғандары, олардың
сатып алушыға өткізілген фактісі пайда
болған жағдайда, жалпы қабылданған ретте
қосарланған құн салығын салуға жатқызылады.
Мұндай жағдайда салық төлеуші тауарларды
жөнелтуді жүргізген тұлға болып табылады.
Бұл орайда салық салынатын айналыстың
мөлшері осы Нұсқаулықтың 17-тармағына
сәйкес айқындалады.<*>
ЕСКЕРТУ. 5-тармақ екінші және үшінші абзацтармен
толықтырылды - ҚР Қаржы министрлігі Салық
комитетінің 1998.05.02. N 39
V980083_ бұйр
ЕСКЕРТУ. 5-тармақтың бірінші абзацы өзгертілді
- ҚР Мемлекеттік Кіріс министрлігінің
1999 жылғы 19 мамырдағы N 519 Бұйрығымен. V990826_
ЕСКЕРТУ: 5-тармақ өзгертілді - ҚР Мемлекеттік
кіріс министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыз
N 929 Бұйрығымен. V990963_
6. Осы нұсқаулықтың 31 тармағының, 31-1-тармағына
сәйкес салықтан босатылғанынан, сондай-ақ
Қазақстан Республикасы қатысушы болып
табылатын халықаралық шоттарына сәйкес
импортталатыннан басқа импортталатын
тауарлар салық салынатын импорт болып
табылады.<*><*>
ЕСКЕРТУ. 6-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық
комитетiнiң 1997.01.14. N 9 бұйрығымен.
ЕСКЕРТУ. 6-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң 1997.12.29. N 1 бұйрығымен. V970058_
ЕСКЕРТУ: 6-тармақ өзгертілді - ҚР Мемлекеттік
кіріс министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыз
N 929 Бұйрығымен. V990963_
7. Егер тауарлар салық төленуге өзiнiң
кәсiпкерлiк қызметiнiң мақсаттары үшiн
берiлсе, бiрақ оларды ол немесе өзге адамдар
жеке мақсаттары үшiн өтемсiз пайдаланса,
онда аталған тауарларды пайдалану салық
салынатын айналым ретiнде қарастырылатын
болады.
8. Шаруашылық жүргiзушi субъектi - қосылған
құнға салынатын салықты төлеушi қызметi
тоқтатылған жағдайда, оның тауарларының
қалдығы бюджетпен есеп айырысу мақсатында
салық салынатын айналым ретiнде қарастырылады.<*>
Мысалы: Салық төлеушiнiң кәсiпорынды жою
сәтiнде 100 мың теңге мөлшерiнде өткiзiлмеген
тауарлар қалдығы болып, сол бойынша 20
мың теңге салық бұрын есепке жатқызылады
(қосылған құнға салынатын салық бойынша
төлемдердi азайтуға). Бюджетпен түпкiлiктi
есеп айырысқанда 20 мың теңге мөлшерiндегi
қосылған құнға салынатын салық сомасы
бюджетке төленуге тиiс.<*>
ЕСКЕРТУ. 8-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң 1997.12.29. N 1 бұйрығымен. V970058_
III-бөлiм. Салық төлеушiлер
9. Қосылған құн
салығын төлеушілер заңды және
жеке тұлғалар, сондай-ақ қосылған
құн салығы салынатын
Заңды тұлғалар мыналар:
а) толық серіктестік;
б) коммандиттік серіктестік;
в) жауапкершілігі шектеулі серіктестік;
г) қосымша жауапкершілікті серіктестік;
д) акционерлік қоғамдар;
е) еншілес және тәуелді шаруашылық серіктестігі;
- өнеркәсіптік кооперативтер;
- мемлекеттік кәсіпорындар, бірлестіктер
мен ұйымдар;
- коммерциялық емес ұйымдар;
- шетелдік кәсіпорын немесе бірлескен
кәсіпорын нысанында құрылған шетел қатысатын
кәсіпорын.
Тұрақты мекемесі арқылы Қазақстан Республикасының
аумағында әрекет ететін шетелдік заңды
тұлғалардың филиалдары мен өкілдіктері
белгіленген тәртіппен қосылған құн салығын
төлеушілер болып табылады.
Заңды тұлға болып Қазақстан Республикасының
азаматтары, басқа мемлекеттердің азаматтары,
сондай-ақ азаматтығы жоқ тұлғалар.
ЕСКЕРТУ. 9-тармақ жаңа редакцияда жазылды
- ҚР Қаржы министрлігінің Салық комитеті
Төрағасының 1998 жылғы 10 қазан N 62 бұйрығымен. V980546_
9-1. Қосылған құн салығын төлеушiлерге
өз өндiрiсi тауарларын (жұмыстарын, қызмет
көрсетулерiн) сату бойынша айналым негiзiнде
бiртұтас жер салығын төлеушiлер жатпайды.
Бiртұтас жер салығын төлеушiлер өз өндiрiсi
емес тауарлар (жұмыстар, қызмет көрсетулер)
сату бойынша айналым негiзiнде жалпы белгiленген
тәртiпте қосылған құн салығын төлеудi
жүзеге асырады.
ЕСКЕРТУ: 9-1-тармақпен толықтырылды - ҚР
Мемлекеттік кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыз N 929 Бұйрығымен. V990963_
9-2. Қазақстан Республикасының резидентi
бюджетке төленетiн салығын оларға тауарларды
(жұмыстарды және қызмет көрсетулердi)
жеткiзiлген есептi кезеңге жүргiзiледi.<*>
Қосылған құнның салығын төлеу аталған
осы бейрезиденттер осы тіркелмеген бейрезиденттерге
немесе басқа тұлғаларға аударған қаражаттарының
есебінен жүргізіледі. Салық салынатын
айналыс бейрезиденттің сатып алушы төлеушілердің
қосылған құн салығынан алатын кірісі
болып табылады.<*>
Бұл тәртіп Қазақстан Республикасының
резиденті сыртқы шарттар сондай-ақ осы
Нұсқаудың 16-тармағында қарастырылған
тауарлар, жұмыстар немесе қызмет көрсетулер
үшiн төлеу жағдайларында бойынша республика
аумағында әкелінетін импорт тауарларға
төленген жағдайда қолданылады.<*><*>
Егер Қазақстан Республикасының резиденті
қосылған құнға салынатын салықты төлеуші
болып табылса, онда резидент үшін қосылған
құнға төленетін салық сомасы оның бюджетке
төленген фактілерін растайтын құжаттар
бар болған жағдайда қосылған құнға салынатын
салық бойынша төлемдер есепке (кемітіліп)
қабылданады.<*>
Егер Қазақстан Республикасының резиденті
қосылған құнға салынатын салық төлеуші
болып табылмаса, резидент үшін және қосылған
құнға төленген салық сомасы есепке қабылданбайды.<*>
ЕСКЕРТУ. III-бөлiм 9а-тармақпен толықтырылды
- ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң 1997.01.14. N 9 бұйрығымен.
ЕСКЕРТУ. 9а-тармақ өзгертiлдi және толықтырылды
- ҚР Мемлекеттiк салық комитетiнiң 1997.12.29.
N 1 бұйрығымен. V970058_
ЕСКЕРТУ. 9а-тармақ өзгертілді және толықтырылды
- ҚР
Қаржы министрлігі Салық комитетінің
1998.05.02. N 39
V980083_ бұйр
ЕСКЕРТУ. 9а-тармақтың бірінші абзацы
алынып тасталынды -
ҚР Мемлекеттік Кіріс министрлігінің
1999 жылғы
19 мамырдағы N 519 Бұйрығымен. V990826_
ЕСКЕРТУ: 9а тармақ 9-2 тармақ болып саналды
- ҚР Мемлекеттік кіріс министрлігінің
1999 жылғы 4 тамыз N 929 Бұйрығымен. V990963_
10. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік
кіріс министрлігі заңды тұлғалардың
бөлiмшелерiне дербес салық төлеушiлер
ретiнде қарай алады.<*><*><*>
ЕСКЕРТУ. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР
Мемлекеттiк
салық комитетiнiң 1997.01.14. N 9 бұйрығымен.
ЕСКЕРТУ. 10-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң 1997.12.29. N 1 бұйрығымен. V970058_
ЕСКЕРТУ. 10-тармақ өзгертілді - ҚР Мемлекеттік
Кіріс министрлігінің 1999 жылғы 19 мамырдағы
N 519 Бұйрығымен. V990826_
11. Қазақстан Республикасының кеден аумағы
импортты жүзеге асыратын, әрекетiнiң немесе
кәсiпкерлiк қызметiнiң фактiсiнен, бұған
қарамастан заңды және жеке тұлғалар сондай-ақ,
тұрақты мекеме арқылы жүзеге асатын резидент
еместер импортталатын тауарларға салынатын
қосылған құн салығы бойынша салық төлеушiлер
болып табылады.<*><*><*>
ЕСКЕРТУ. 11-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң 1997.01.14. N 9 бұйрығымен.
ЕСКЕРТУ. 11-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң 1997.12.29. N 1 бұйрығымен. V970058_
ЕСКЕРТУ. 11-тармақ толықтырылды - ҚР Мемлекеттік
Кіріс министрлігінің 1999 жылғы 19 мамырдағы
N 519 Бұйрығымен. V990826_
12. Қосылған құн салығын төлеу жөніндегі
міндеттеменің мүліктік кепілдігі бойынша:
а) кепілдік берушіде - кепілдік мүлкін
алып алу (заем қаражаттарын өтеу мерзімінің
бітуіне байланысты тапсырып беру) сәтінде
пайда болады.
Бұл орайда кепілдік беруші кепілдік
ұстаушыға осы нұсқаудың 48- тармағында
белгіленген тәртіппен салық шот-фактурасын
жазып беруге міндетті.<*>
Кепіл беруші салық шот-фактурасын салық
ұстаушыға берілетін мүлік тиеу күнінен
кешіктірмей көшіріп алады.<*>
Егер мүлік кепілі кепіл берушімен заем
қаражаттарын өтеу мерзіміне дейін қолданса,
және аталған мерзім ішінде кепіл ұстаушы
алдындағы міндеттер оларға орындалмаса,
онда мұндай жағдайда кепіл берушіге салық
шот-фактурасы заем қаражаттарын өтеу
мерзімі бітуі бойынша көшіріп алынады.
Салық шот-фактурасында аталған кепіл
берушіден кепіл ұстаушыға берілетін
салынатын айналым мөлшері заем қаражаттары
алынған мөлшерден ескеріліп айқындалады.<*>
Егер алынған заем қаражаттар мөлшері
сатып алынған (нақты жиналған жұмсалған
қаражаттар) мүліктер бағасынан төмен
жағдайда, кепіл берушіден кепіл ұстаушыға
берілген, осы Нұсқаудың 17-тармағына сәйкес
кепіл беруші бюджетімен өзара есептер
мақсатымен салынатын айналым мөлшері
айқындалады.
б) кепілдік ұстаушыда - салық берушіден
алынған кепілдік мүлкін өткізу сәтінде.
Бұл орайда кепілдік ұстаушы осы нұсқаулықтың
XVI бөлімінде айқындалған тәртіппен салық
беруші тапсырған салық шот-фактурасы
бойынша қосылған құн салығының сомасын
төлемдердің есебіне (кемітуге) жатқызуға
құқығы бар.<*>
Кепілұстаушының салынатын айналым мөлшері
сатылатын мүлік бағасы негізінде, бірақ
оның сатып алынған бағасынан төмен емес
мүлік кепілін сатуда айқындалады. Аталған
мүліктің сатып алынған бағасы оларға
процент бойынша есепсіз есептелетін
берілген заем қаражаттары (кредит, несиелер)
құны мөлшерінен ескеріліп айқындалады.<*>
Мысал: Ұйымға банк 120 млн. теңге көлемінде
мүлікті кепілдікке кредит берді, оның
100 млн. теңгесі - мүліктің сатып алынған
бағасы, 20 млн. теңге - кепіл берушіге салық
шот-фактурасында көшірілген ҚҚС сомасы.
Кредитті өтеу мерзімі біткенше банктен
110 млн. теңгеге, соның ішінде ҚҚС 18,3 млн.
теңгеге мүлік сатып алынған. Салынатын
айналым осы жағдайда сатып алынған бағасынан
8,3 млн. теңге төмен 91,7 млн. теңгені құрады.
Демек, Банкке оның 8,3 млн. теңге өсуі мен
1,7 млн. теңге сомаға ҚҚС үстеп есептелетін
жағында салынатын айналым түзетілуге
салық органына берілген ҚҚС жөніндегі
декларация жасау қажет.<*>
ЕСКЕРТУ. 12-тармақ жаңа редакцияда жазылды
- ҚР Қаржы министрлігінің Салық комитеті
Төрағасының 1998 жылғы 10 қазан N 62 бұйрығымен. V980546_
ЕСКЕРТУ. 12-тармақ
өзгертілді және толықтырылды - ҚР
Мемлекеттік Кіріс
13. Тәркіленген
тауар өткізілген кезде осы
тауарды өткізуші қосылған құн
салығын төлеуші болып
ЕСКЕРТУ. 13-тармақпен толықтырылды - ҚР
Қаржы министрлігінің
Салық комитеті Төрағасының 1998 жылғы
10 қазан N 62 бұйрығымен. V980546_
IV-бөлiм. Қосылған
құнға салынатын салық бойынша
есепке қою және есептен шығару<*>
ЕСКЕРТУ. IV-бөлiм,
12-15а-тармақтары алынып
V-бөлiм. Халықаралық шарттар
16. Қазақстан
Республикасы қатысушы болып
табылатын халықаралық
Бүгiнгi таңда Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығына
мүше мемлекеттер үкiметiнiң арасындағы
"Салық саясатының келiсiлген принциптерi
туралы" Келiсiмге сәйкес тауарлар және
қызметтер үшiн өзара есеп айырысу бұл
елдердiң шаруашылық жүргiзушi субъектiлерi
арасында (басқа тәртiптер көздейтiн, халықаралық
келiсiмдер жасалған елдерден басқалары)
қосылған құнға салынатын салықты ескере
отырып (жаңа келісімдер жасалғанға дейін)
қойылатын бағалар (тарифтер) бойынша
жүзеге асырылады.<*><*>
Мұның өзінде қосылған құнға салық сомасы
қолма-қол ақша шот-фактуралары кезінде
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына мүше-мемлекеттерден
төленген жеткізушілер (төлеуге тиісті)
қосылған құнға салық бөлек жолмен бөлінгенде
сатып алушыларда тауарлардың (жұмыстардың,
қызмет көрсетулердің), егер аталған тауарлар
(жұмыстар, қызмет көрсетулер) кәсіпкерлік
қызметпен байланысты, осы Нұсқаудың 36-тармағында
көрсетiлген сату бойынша айналымдар мақсаттары
үшiн пайдаланылатын тауарлардан басқа
болса есепке енгізуге тиісті. Кей жағдайларда
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына мүше-мемлекеттер
Қазақстан Республикасында белгіленген
асырылған ставкалар мөлшері салық ставкасының
мөлшерінде қолданылады, Қазақстан Республикасы
салық төлеушісіне ставкадағы айырмашылық
сатып алынған тауарлардың (жұмыстардың,
қызмет көрсетулердің) бағасының өсуіне
және жалпы белгіленген тәртіпте енгізілуге
тиісті шығындарға жатады.<*>
Қазақстан Республикасында қосылған
құн салығы бойынша есепке тұрмаған шаруагер
субъектiлер жөнелткен (орындаған, көрсеткен)
тауарлар (жұмыс, қызмет) бойынша есеп
фактураларында, төлемге белгiленген басқа
да есеп айырысу құжаттарында көрсетiлетiн
қосылған құн салығының сомасы 1997 жылдың
1 қаңтарынан 1998 жылдың 17 шілдесіне дейінгі
кезеңде қосылған құн салығы жөнiндегi
төлемдердiң есептемесiне (кемiтуге) жатқызылмайды
және осындай тауарлардың (жұмыстың, қызметтiң)
өткеру бағасы бойынша есепке алынады.<*><*>
ЕСКЕРТУ. 16-тармақтың соңғы абзацы жаңа
редакцияда - ҚР
Мемлекеттiк салық комитетiнiң 1997.01.14. N
9 V970032_
бұйрығымен.
ЕСКЕРТУ. 16-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң
1997.12.29. N 1 бұйрығымен. V970058_
ЕСКЕРТУ. 16-тармақтың екінші, үшінші абзацтары
толықтырылды -
ҚР Қаржы министрлігінің Салық комитеті
Төрағасының
1998 жылғы 10 қазан N 62 бұйрығымен. V980546_
ЕСКЕРТУ. 16-тармақ үшінші абзацпен толықтырылды
- ҚР Мемлекеттік
Кіріс министрлігінің 1999 жылғы 19 мамырдағы
N 519
Бұйрығымен. V990826_
ЕСКЕРТУ: 16-тармақ толықтырылды - ҚР Мемлекеттік
кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыз N 929 Бұйрығымен. V990963_
16-1. 16-тармақтағы Ережеге Тауарлардың
(жұмыстардың, қызмет көрсетулердің) экспорты
мен импорты кезінде жанама салықтар алудың
принциптері туралы үкіметаралық жасалынған
келісім Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына
мүше-мемлекеттерден төленген жеткізушілер
(төлеуге тиісті) қосылған құнға сомасы
қатынасында қолданылмайды.
Осы уақытта мұндай келісім жасалынған
және мына Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына
мүше-мемлекеттер жұмыс істейді:
- Қырғызстан Республикасымен - Алматы
қаласында 1997 жылғы 18 ақпанда қол қойылған
Тауарлардың (жұмыстардың, қызмет көрсетулердің)
экспорты мен импорты кезінде жанама салықтар
алудың принциптері туралы келісім Z980271_ 1997 жылғы 18 ақпаннан
бастап уақытша күшіне енді, 1998 жылғы 18
желтоқсаннан бастап түпкілікті күшіне
енді;
- Әзірбайжан Республикасымен - Алматы
қаласында 1997 жылғы 9 маусымда қол қойылған
Тауарлардың (жұмыстардың, қызмет көрсетулердің)
экспорты мен импорты кезінде жанама салықтар
алудың принциптері туралы келісім Z980239_ 1998 жылғы 9 шілдеден
бастап күшіне енді;
- Молдова Республикасымен - Кишенэу қаласында
1997 жылғы 12 маусымда қол қойылған Тауарлардың
(жұмыстардың, қызмет көрсетулердің) экспорты
мен импорты кезінде жанама салықтар алудың
принциптері туралы келісім Z980290_ 1998 жылғы 25 қарашадан
бастап күшіне енді;
1997 жылғы 13 мамырда Киев қаласында Украинамен
тауарлардың (жұмыстардың, қызмет көрсетулердiң)
экспорты және импорты кезiнде жанама
салықтарды алу принциптерi туралы қол
қойылған Келiсiм 1999 жылғы 31 мамырдан бастап
күшiне ендi.<*>
1997 жылғы 13 мамырда Минск қаласында Беларусьпен
тауарлардың (жұмыстардың) экспорты және
импорты кезiнде жанама салықтарды алу
принциптерi туралы қол қойылған Келiсiм
1999 жылғы 1 қыркүйектен бастап күшiне ендi.<*>
Аталған келісімдерге сәйкес Қазақстан
Республикасынан Тауарлардың (жұмыстардың,
қызмет көрсетулердің) экспорты жоғарыда
аталған мемлекеттердің аумағына нөлдік
ставка бойынша қойылған құнға салық салынады,
ал аталған мемлекеттерден Тауарлардың
(жұмыстардың, қызмет көрсетулердің) импорты
Қазақстан Республикасы аумағында жалпы
белгіленген тәртіпте қосылған құнға
салық салынады. Мұның өзінде қосылған
құнға салық кедендік ресімдеу кезінде
төленген есепке енгізілуге тиісті.
ЕСКЕРТУ. 16-1 тармақпен толықтырылды -
ҚР Мемлекеттік
Кіріс министрлігінің 1999 жылғы 19 мамырдағы
N 519
Бұйрығымен. V990826_
ЕСКЕРТУ: 16-1-тармақ өзгертілді және алтыншы
және жетiншi абзацтармен
толықтырылды - ҚР Мемлекеттік кіріс министрлігінің
1999 жылғы 4 тамыздағы N 929 Бұйрығымен. V990963_
16-2. Тауар бойынша Тәуелсіз Мемлекеттер
Достастығының мүше-мемлекеттерінен (16-1
тармағында көрсетілген мемлекеттерден
басқа) импортталатын қосылған құнға салық
төлеу оның Қазақстан Республикасы кеден
аумағына әкелінгенде жүргізіледі, кедендік
ресімдеу кезінде салық сомасына төленген,
сол сияқты шот-фактураларында аталған
жеткізушілер қосылған құнға салық сомасы
есепке енуге тиісті.
Тоқыма, тiгiн, терi-аяқ киiм өнеркәсiбiнде
пайдаланылатын Тәуелсiз Мемлекеттер
Достастығы мемлекеттерi-мүшелерiнен импортталатын
тауарлар бойынша Тәуелсiз Мемлекеттер
Достастығы елдерiнен тапсырушы төлеуге
тиiс салық сомасы шығындарға жатқызылады.
Қазақстан Республикасына әкелiнетiн аталған
тауарларды кедендiк ресiмдеу кезiндегi
қосылған құн салығын төлеу жағдайында
төленген салық сомасы қоса есептеуге
жатқызылады.<*>
ЕСКЕРТУ. 16-2 тармақпен толықтырылды -
ҚР Мемлекеттік
Кіріс министрлігінің 1999 жылғы 19 мамырдағы
N 519
Бұйрығымен. V990826_
ЕСКЕРТУ: 16-1-тармақ өзгертілді және алтыншы
және жетiншi абзацтармен
толықтырылды - ҚР Мемлекеттік кіріс министрлігінің
1999 жылғы 4 тамыздағы N 929 Бұйрығымен. V990963_
VI-бөлiм. Салық
салынатын айналымның мөлшерi
17. Салық салынатын айналым оларға қосылған
құн салығын енгiзбестен қолданылатын
бағалар мен тарифтерден шыға отыра сатылатын
тауарлардың, жұмыстардың немесе қызмет
көрсетулердiң құны негiзiнде, бiрақ сауда-делдалдық
қызметi үшiн оларды сатып алудың төмен
емес бағасынан белгiленедi.
Салық салынатын айналымға осы Нұсқаудың
31 және 32 тармақтарымен қарастырылған
жағдайлардан тыс тауарларды жеткiзу,
жұмыстарды орындау және қызмет көрсетулер
бойынша келiсiм-шарттармен қарастырылған
шарттарды бұзғаны үшiн айыппұлдарды,
өсiмдердi, тұрақсыздық айыптарын қоса
осы тауарлардың (жұмыстардың, қызмет
көрсетулердiң) сатып алушысынан сатылған
тауарлар (жұмыстар, қызмет көрсетулер)
үшiн алынған барлық қаражаттар енгiзiледi.
Сатып алу бағасын белгiлеудi салық төлеушi
бухгалтерлiк есеп мәлiметтерi негiзiнде
жүргiзедi.
Салық салу мақсаттары үшiн сатып алу
бағасы өзiне тауарлардың сатып алу құнын,
сондай-ақ олар осы Нұсқауға сәйкес қоса
есептеуге жатқызылған қосылған құн салығы
сомасы бойынша және қосылған құн салығы
сомасын көрсете отыра салықтық шот-фактуралары
қойылған тауарларды (жұмыстарды, қызмет
көрсетулердi) жеткiзушiлер ол бойынша
оларды сатып алу және сатумен байланысты
шығыстар құнын қосады.
Тауарлар алумен байланысты шығыстарға
тауарлар әкелу кезiндегi тiкелей тауарлар
алумен байланысты көлiктiк-дайындау шығыстары
және басқа да шығыстарда төленген салықтар
және баждар жатады.
Тауарларды сатумен байланысты шығыстар
өзiне салық төлеушiнiң кәсiпкерлiк қызметiмен
байланысты олармен есептi кезең үшiн (81
тармақ бөлiмшесiнiң "Тауарлар, жұмыстар,
қызмет көрсетулер бойынша шығыстары"
шоттары және 82-шi "Жалпы және әкiмшiлiк
шығыстары") кезең шығыстарына жатқызылады.
Сауда-делдалдық қызметi үшiн алу бағасынан
төмен экспорттық операциялар бойынша
тауарларды сату кезiнде сату бағасы мен
сауда-делдалдық қызметi үшiн алу бағасы
арасындағы айырым осы Нұсқаудың 39 және
41-1 тармақтарында қарастырылған ставкалар
бойынша қосылған құн салығы салық салынуына
жатады.
ЕСКЕРТУ: 17-тармақ жаңа редакцияда жазылды
- ҚР Мемлекеттік кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыздағы N
929
Бұйрығымен. V990963_
18. Тауарларды, атқарылған жұмысты немесе
көрсетiлген қызметтi алмасу кезiнде немесе
олардың өтемсiз беру кезiнде салық салынатын
айналым салық төлеушiнiң айырбастау немесе
беру кезiнде қалыптасқан, бiрақ iс жүзiндегi
шығындарынан төмен болмайтын қосылған
құнға салынатын салық енгiзiлген бағаның
деңгейiнде анықталады.
Барабар емес алмасу кезінде салық салу
мақсаты үшін салық салынатын айналыс
тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердің)
ең жоғары құны негізінде айқындалады,
бірақ оның мөлшері жөнелтілген тауарлардың
іс жүзінде жинақталған шығындарынан
кем болмауға тиіс.<*>
Мәселен А кәсіпорыны Б кәсіпорынына
құны 5000 теңгелік Б кәсіпорнынан алынған
тауардың орнына құны 3000 теңгелік тауар
жөнелткен. Салық салу мақсаты үшін салық
салынатын айналысқа мыналар енгізіледі:<*>
- А кәсіпорнында - Б кәсіпорынынан алынған
тауарлардың құны бойынша жөнелтілген
тауарлардың құны, яғни 5000 теңге;
- Б кәсіпорынында - А кәсіпорынына жөнелтілген
тауарлардың құны, яғни 5000 теңге.
ЕСКЕРТУ. 18-тармақ абзацтармен толықтырылды
- ҚР Қаржы министрлігінің
Салық комитеті Төрағасының 1998 жылғы
10 қазан N 62
бұйрығымен. V980546_
18-1. Салық төлеушi нақты қалыптасқан шығындарды
белгiлеудi бухгалтерлiк есеп мәлiметтерi
бойынша жүргiзедi.
Нақты қалыптасқан шығындар өзiне 80 тармақ
бөлiмшесiнiң "Сатылған тауарлардың,
жұмыстардың, қызмет көрсетулердiң өзiндiк
құны" тиiстi шоттарындағы көрсетiлген
өзiндiк құнын, сондай-ақ кәсiпкерлiк қызметiмен
байланысты салық төлеушiнiң және олармен
есептi кезең ("Тауарлар сату, жұмыстар,
қызмет көрсетулер бойынша шығындар"
81 тармақ бөлiмшесiнiң және 82 "Жалпы және
әкiмшiлiк шығындары" шоттары) үшiн кезең
шығыстарына жатқызылған шығындары қосылады.
Есептi кезең шығыстары аталған есептi
кезең үшiн сатудың (қосылған құн салығынсыз)
жалпы құнындағы есептi кезеңде оларды
тегiн беру кезiнде немесе баспа-бас операциялар
бойынша сатылған өнiмнiң үлестi салмағы
құнынан (қосылған құн салығынсыз) шыға
отыра сатылған тауарлардың (жұмыстардың,
қызмет көрсетулердiң) нақты қалыптасқан
шығындарын қосады.
ЕСКЕРТУ: 18-1-тармақпен толықтырылды -
ҚР Мемлекеттік кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыздағы N
929
Бұйрығымен. V990963_
19. Егер тауарлар салық төлеушiге өзiнiң
кәсiпкерлiк қызметiнiң мақсаттары үшiн
берiлсе, бiрақ оларды салық төлеушi немесе
өзге адамдар жеке мақсаттары үшiн өтемсiз
пайдаланса, онда аталған тауарларды пайдалану
осы тауарларды өткiзу жөнiндегi айналым
ретiнде қарастырылатын болады. Бiрақ iс
жүзiндегi шығындарынан төмен болмауы
тиiс.
19-1. Мүлiктерi бөлiнген, жоғалған (табиғи
сипаттағы төтенше жағдайлар нәтижесiнде
пайда болған жағдайлардан басқа жағдайларда)
жағдайда осы мүлiктiң құны мен шығындар
мүлiк құнынан және нормативтен тыс шығындардан,
бiрақ нақтылы орын алған шығындардан
төмен емес, шыға отырып көлемi айқындалатын,
айналысқа салық салу ретiнде қарастырылады.<*>
Негізгі қор ретінде сатып алынған жеңіл
автомобильдердің жоғалуы, бұзылуы кезінде,
сонымен қатар, ғимараттың қираған кезінде,
олардың қалдық сомасына қосымша құн салығы
салынбайды, егер көрсетілген мүлік бұрынырақ
қосымша құн салығымен сатып алынса.<*>
ЕСКЕРТУ. 19а-тармақ екінші абзацпен толықтырылды
- ҚР
Қаржы министрлігі Салық комитетінің
1998.05.02. N 39 V980083_ бұйрығымен.
ЕСКЕРТУ: 19а-тармақ 19-1-тармақ болып есептелінді
және өзгертілді - ҚР Мемлекеттік кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыздағы N
929 Бұйрығымен. V990963_
19-2. Шаруашылық жүргiзушi субъектiлер тауарларды
(жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) өткiзген
жағдайда тауарларды, (жұмыстарды, қызмет
көрсетулердi) және сатып алушыдан алынған
салық сомасы бойынша есептелген салық
сомасы арасындағы пайда болған айырмашылық
оларды сатып алу (нақтылы орын алып отырған
шығындар - баспа-бас айырбас кезiнде немесе
оларды тегiн беру кезiнде) бағасынан төмен
болған жағдайда бюджетке қайтаруға жатады
және салық салынатын табысты айқындау
кезiнде шегерiп тастауға жатпайды.<*><*>
ЕСКЕРТУ. 19а-19б-тармақтармен толықтырылды
- ҚР Мемлекеттiк салық комитетiнiң 1997.12.29.
N 1 бұйрығымен. V970058_
ЕСКЕРТУ: 19б-тармақ 19-2-тармақ болып есептелінді
және толықтырылды - ҚР Мемлекеттік кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыздағы N
929 Бұйрығымен. V990963_
20. Қызметiнiң тоқтатылуы жағдайда, оның
тауарларының қалдығы, соның ішінде негізгі
қаражаттар мен материалды емес қаражаттар
бюджетпен есеп айырысу мақсатында салық
салынатын айналым ретiнде қарастырылады
және олардың құны iс жүзiнде қалыптасқан
шығындардан төмен болмайтын баға бойынша
анықталады.<*>
ЕСКЕРТУ. 20-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң 1997.12.29. N 1 бұйрығымен. V970058_
ЕСКЕРТУ. 20-тармақ толықтырылды - ҚР Мемлекеттік
Кіріс министрлігінің 1999 жылғы 19 мамырдағы
N 519 Бұйрығымен. V990826_
21. Өзi өндiрген, сондай-ақ сатып алынған
тауарлармен заттай түрiнде жалақы төленген
жағдайда салық салынатын айналым тауар
берiлген күнге қолданылған бағаны негiзге
ала отырып анықталған тауар құны болып
табылады.
22. Құрылыс, құрылыс-монтаждау және жөндеу-құрылыс
ұйымдары үшiн орындалған және тапсырыс
берушiлер қабылдап алған жұмыстардың
құны салық салынатын айналым болып табылады.
Егер ғимараттың құрылысын мердігерлік
ұйым жүзеге асырған және бұл орайда тапсырысшы
мердігерлік ұйымды құрылыс материалдарымен
қамтамасыз етуге міндеттенген жағдайда
бұдан бұрын қосылған құн салығын төлеген,
аталған құрылыс материалдарын тапсырып
беру қосылған құн салығы есептелмеген
баға бойынша жүргізіледі. Бұдан әрі орындалған
жұмыстардың актілері төленгенін қабылдауға
байланысты, құрылыста пайдаланылған
материалдардың есебіне бұрын жатқызылған
қосылған құн салығы алдын ала тежеуге
және салынып жатқан (салынған) объектінің
құнына енгізуге жатады. Мердігерде мұның
өзінде мұндай құрылыс материалдарының
құны атқарылған жұмыстар актісінде бөлек
жолмен көрсетіледі және салық есептеу
мақсаттарында салынатын айналымға қосылған
құнға қосылмайды.<*><*>
Шаруашылық тәсiлмен орындалған құрылыс-монтаж
жұмыстарына қосылған құнға салынатын
салық салынбайды. Бұл орайда объектiлердi
салу үстiнде пайдаланылған материалдар
мен қызметтер бойынша бұрын есептеуге
(төлемдердi азайтуға) жатқызылған қосылған
құнға салынатын салық сомасы шегерiлiп,
құрылыс құнын арттыруға жатқызылады.
Салықтың аталған сомасын алдын ала тежеу
объектінің құрылысына тауарлардың (жұмыстардың,
қызметтердің) жөнелтілуіне қарай жүргізіледі.<*>
ЕСКЕРТУ. 22-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң
1997.01.14. N 9 V970032_ бұйрығымен.
ЕСКЕРТУ. 22-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық комитетiнiң
1997.12.29. N 1 бұйрығымен. V970058_
ЕСКЕРТУ. 22-тармақ өзгертілді және толықтырылды
- ҚР
Қаржы министрлігі Салық комитетінің
1998.05.02. N 39
V980083_ бұйр
ЕСКЕРТУ. 22-тармақтың бірінші абзацы толықтырылды
- ҚР Мемлекеттік
Кіріс министрлігінің 1999 жылғы 19 мамырдағы
N 519
Бұйрығымен. V990826_
23. Сырттан келетiн шикiзат пен материалдардан
тауарлар жасау кезiнде салық салынатын
айналым дегенiмiз оларды өңдеу құны болып
табылады.<*><*>
Қазақстан Республикасының кедендік
аумағынан ұқсату үшін әкетілген тауарлар,
егер олардың "Қазақстан Республикасының
кедендік аумағынан тысқары өңдеу кеден
аумағында жүзеге асырылған жағдайында
қосылған құн салығы салынатын объекті
болып табылмайды".<*>
Алыс-беріс шикізатынан өндірілген тауарларды
ұқсату жөніндегі қызметтерге ақы төленген
жағдайда бұл тауарлардың құны салық салынатын
объект ретінде қаралады.<*>
ЕСКЕРТУ. 23-тармақ екінші және үшінші
абзацтармен толықтырылды - ҚР
Қаржы министрлігі Салық комитетінің
1998.05.02. N 39
V980083_ бұйр
ЕСКЕРТУ. 23-тармақ бірінші абзацы толықтырылды
- ҚР Қаржы
министрлігінің Салық комитеті Төрағасының
1998 жылғы 10 қазан N 62 бұйрығымен. V980546_
ЕСКЕРТУ. 23-тармақтың бірінші абзацы өзгертілді
- ҚР Мемлекеттік
Кіріс министрлігінің 1999 жылғы 19 мамырдағы
N 519
Бұйрығымен. V990826_
24. Жылуды, электроэнергиясын, суды және
газды өндiру, тарату және тасымалдау бойынша
қызмет көрсету негiзiндегi салық салынатын
айналым өзiне ол бойынша төлеу жүргiзiлген
сату негiзiндегi айналымдарды, сондай-ақ
олардың сату сәтi 60 күнде аяқталған айналымдарды
қосады.
Машина жасау химия өнеркәсiбi өнiмдерiн
шығару мен сату және резиналық пен пластмассалық
бұйымдарды шығару бойынша салық салынатын
айналым өзiне ол бойынша төлеу жүргiзiлген
сату негiзiнде айналымдарды, сондай-ақ
олардың сату сәтi 90 күнде аяқталған айналымдарды
қосады.
ЕСКЕРТУ: 24-тармақ жаңа редакцияда жазылды
- ҚР Мемлекеттік кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыздағы N
929
Бұйрығымен. V990963_
24-1. Осы Нұсқаудың 24-тармағында көзделген
Ережелер 1999 жылдың 3 тамызынан бастап
жүзеге асырылған сату бойынша айналымдарға
қолданылады.
ЕСКЕРТУ: 24-1-тармақпен толықтырылды -
ҚР Мемлекеттік кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыздағы N
929
Бұйрығымен. V990963_
25. Сату бағасы мен есептiк құнның (инфляция
ескерiлiп) арасындағы айырма түрiндегi
табыс қосылған құнға салынатын салық
бойынша есепке осы Нұсқаудың 16 тармағында
көрсетілген жағдайлардан басқа, алу көзделмеген
тауарларды сату кезiнде салық салынатын
айналым болып табылады. Мұның өзінде
тауарлардың есеп құны олардың сату сәтіндегі
тауарлардың баланстық құны, ал негізгі
қаражаттар мен материалды емес қаражаттарға
оның қалдық құны болып табылады.<*>
1-мысал:
Кәсiпорын қызметкерлердiң жалпы пайдалануы
үшiн 20 теңге сомасында қосылған құнға
салынатын салықпен қоса бағасы 120 теңге
спорт жабдығын сатып алды. 20 теңге сомасындағы
салық есептеуге (төлемдi азайтуға) жатқызылмады,
өйткенi аталған тауар кәсiпкерлiк қызмет
мақсатына жатпайды. Аталған тауар 150 теңгеге
сатылған кезде қосылған құнға салынатын
салық салынатын объект 20 процент ставка
бойынша салық салынуға тиiс бағадағы
айырма болып табылады: 150-120=30 теңге, бұл
жағдайда қосымша құнға салынатын салықтың
сомасы 5 теңге болады (30 х 20/ : 120)).
2-мысал.
Қосылған құнға салынатын салықты ескере
отырып, бағасы 120 мың теңге 1995 жылдың 1
шiлдесiне дейiн сатып алынған негiзгi құрал-жабдықтарды,
ғимараттардан басқа бұл бойынша салық
есепке алынбаған 150 мың теңге сатылған
жағдайда салық салынатын айналым бағадағы
30 мың теңге болып табылады. Бұл орайда,
қосылған құнға салынатын салықтың есептелген
сомасы 5 мың теңге (30000 х 20 / : 120 )).<*>
Егер негiзгi құралдар қосылған құн салығынсыз
бағалар бойынша 1995 жылдың 1 маусымына
дейiн сатып алынған болса, оларды сататын
кездегi қосылған құн салығы алынатын
объект қосылған құн салығын оларға қоспастан
сатылған кездегi қолданылатын бағаларға
қарап анықталатын болады, бiрақ, есептi
құнынан төмен (инфляцияны ескере отырып)
болмауға тиiс.<*>
ЕСКЕРТУ. 25-тармақ толықтырылды - ҚР Мемлекеттiк
салық
комитетiнiң 1997.01.14. N 9 V970032_ бұйрығымен.
ЕСКЕРТУ. 25-тармақтың бірінші абзацы толықтырылды
- ҚР Мемлекеттік
Кіріс министрлігінің 1999 жылғы 19 мамырдағы
N 519
Бұйрығымен. V990826_
26. Өнеркәсiптiк-өндiрiстiк мұқтаждар үшiн
қосылған құнға салынатын дербес салықты
төлеушi болып табылмайтын осы кәсiпорынның
басқа құрылымдық бөлiгi (заводiшiлiк айналыс)
кәсiпорынның басқа құрылымдық бөлiгi өнiмдердi,
жартылай фабрикаттарды, жұмыстарды және
қызмет көрсетулердi өткiзу бойынша айналыстардың
қосылған құнына салынатын салыққа жатпайды.<*>
Кепілдік бағасы бар, көп айналысты ыдыс
жөніндегі қосылған құн салығының сомасын
оны сатушыға өткізу кезінде жасаушы ұйымдар
төлейді.<*>
Кепілдік бағасы бар көп айналысты ыдысты,
оның ішінде әйнек ыдысты өз өнімдері
үшін пайдаланатын ұйымдарда, егер алушыға
жіберілетін дайын өнім ыдысының құны
оны сатып алу құнына тең болса, ыдыстың
құны салық салынатын айналысқа енгізілмейді.
Мұнда өз өнімін өткізуге арналған ыдысты
пайдаланатын сатып алушыда ыдысты жасаушы
берерменге төлеген қосылған құн салығы
есептемеге жатқызылмайды.<*>
Өнімді жөнелту кезінде ыдыстың құны
өзгерген (ұлғайған немесе кеміген) жағдайда
ыдыстың құны салық салынатын айналысқа
қосылмайды және жалпы белгіленген тәртіппен
қосылған құн салығы салынады.<*>
Бір рет пайдаланылатын ыдыстарға (қораптарға,
полиэтилен қапшықтар мен басқа да орағыш
заттарға) жалпы белгіленген тәртіппен
құн салығы салынады.<*>
ЕСКЕРТУ. 26-тармақ жаңа редакцияда - ҚР
Мемлекеттiк салық
комитетiнiң 1997.12.29. N 1 V970058_ бұйрығымен.
ЕСКЕРТУ. 26-тармақ толықтырылды - ҚР Қаржы
министрлігінің Салық
комитеті Төрағасының 1998 жылғы 10 қазан
N 62
бұйрығымен. V980546_
26-1. Акцизделетiн өнiмдердi шығаратын және
сататын төлемшiлерде салық салынатын
айналым мөлшерiне акциз сомасы енгiзiлмейдi.
Жеткiзушi төлеген акцизделетiн өнiмнiң
акциз сомасы оны одан кейiн сату кезiндегi
салық салынатын айналымға енгiзiледi.
ЕСКЕРТУ: 26-1-тармақпен толықтырылды -
ҚР Мемлекеттік кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыздағы N
929
Бұйрығымен. V990963_
VII-бөлiм. Салық
салынатын айналымға түзету
27. Сатылған тауарлардың, жұмыстардың,
қызмет көрсетулердің бағасы мына не келесi
жағына өзгерген жағдайда тиiстi ретпен
салық салынатын айналым мөлшерi түзетiледi.
Салық төлеушiдегi салық салынатын айналым
түзетiлуi шетел валютасындағы осындай
төлем алған жағдайлардан басқа жеткiзiлген
тауарлар (жұмыстар, қызмет көрсетулер)
үшiн төлем алу сәтiнде жүргiзiледi. Салық
салынатын айналымды жүргiзетiн салық
төлеушi сатып алушының бұрын қойылып
берiлген салықтық шот-фактурасына қосымша
салық шот-фактурасын жазып беруге мiндеттi,
оның негiзiнде сатып алушыда қоса есептеуге
жатқызылған салық сомасы түзетiледi. Қосымша
салық шот-фактурасы "Д" белгiсiмен
жазылып берiледi, оның нақты жазылып берiлген
күнiмен белгiленедi және бұрын қойылып
берiлген салықтық шот-фактурасының нөмеріне
сiлтеме бар, оған қосымша салық шот-фактурасы
жазылып берiледi.
Сауда-делдалдық қызмет бойынша салық
салынатын айналым түзетуi тауардың алу
бағасынан төмен жүргiзiлуi мүмкiн емес.
Кiшiрейту жағына салық салынатын айналымды
түзету сауда шегерiмдерiн ұсынуға (алуға)
растайтын құжаттардың барлығы кезiнде
жiберiлуi мүмкiн.
ЕСКЕРТУ: 27-тармақ жаңа редакцияда - ҚР
Мемлекеттік кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыздағы N
929
Бұйрығымен. V990963_
28. Салық төлеушi есептеу әдiсiн қолданған
кезде, жөнелтiлген тауарлар, атқарылған
жұмыс немесе көрсетiлген қызмет үшiн төлемақы
алынған жағдайда, салық төлеушi күмәндi
талаптар бойынша қосылған құнға салынатын
салық сомасының есебiне жатқызу құқын
пайдаланған соң салық салынатын айналым
аталған төлемнiң құнына өсiрiлуге тиiс.<*>
ЕСКЕРТУ. 28-тармақ өзгертiлдi - ҚР Мемлекеттiк
салық
комитетiнiң 1997.12.29. N 1 V970058_ бұйрығымен.
VIII-бөлiм. Салық
салынатын импорттың мөлшерi
29. Қазақстан Республикасының кеден аумағына
импортталатын тауарлар (мүлiк), халықаралық
шартта өзгеше көзделмесе, қосылған құнға
салынатын салық салынуға жатады.
Қазақстан Республикасындағы кеден заңдарына
сәйкес анықталатын тауарлардың кеден
құны, сондай-ақ Қазақстан Республикасында
тауарларды импорттау кезiнде төлеуге
жататын алымдардың сомасы салық салынатын
импорт мөлшерiнде енгiзiлдi.<*>
ЕСКЕРТУ: 29-тармақ өзгертілді - ҚР Мемлекеттік
кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыздағы N
929
Бұйрығымен. V990963_
30.<*>
ЕСКЕРТУ: 30-тармақ алынып тасталсын - ҚР
Мемлекеттік кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 4 тамыздағы N
929
Бұйрығымен. V990963_
IХ-бөлiм. Қосылған
құнға салынатын салық
босатылған айналымдар мен импорт<*>
31. Мынадай тауарларды, жұмыстарды, және
қызмет көрсетулердi өткiзу бойынша айналыс
құнына салынатын салықтан босатылады:
1) Қонақ үйде тұрған ақыдан, учаскені
айырмалау және автокөлікті немесе өзге
де көлік құралдарын сақтау үшін берілетін
ақыдан, учаскенің кәсіпкерлік қызметпен
айналысуға берілетін ақыдан басқа үйлерді
сату, иелік құқық және жерді пайдалану,
сондай-ақ үйлерді жалға алу және (немесе)
жер учаскелері салынған объектіні бірінші
сату.<*>
Ғимаратты жалға бергенi үшiн төленетін
төлемдер амортизациялық аударымдар мен
жалға беру процентiнiң (кiрiстiң) сомаларынан
құралатын төлем деп ұғынылады.
Үй атауы еңбек, тұрғын үй, тұрғындарға
әлеуметтік-мәдени қызмет көрсету және
материалды құндылықтарды сақтаудан тұратын
архитектуралық-құрылыс объектісі болып
түсініледі.<*>
Осы Нұсқаулықтың 2-тармағына сәйкес пәтер
меншiк кооперативтерiнiң (ПМК) тұрғындардан
алған және кооператив мүшелерi тұрып
жатқан тұрғын үйлердi ұстауға және пайдалануға
арналып алынған қаражаттар қосылған
құнға салынатын салықтан босатылады.
ПМК-ның сыртқа көрсетiлген қызметтерi
жалпы белгiленген тәртiпте қосылған құнға
салынатын салық алуға жатады.
Салынған объектiнiң бiрiншi сатуы болып
тапсырыс берушi объектiнi қабылдау бойынша
комиссияның қол қою актiсiнiң сәтi танылады.<*>
Кәсіпкерлік қызметпен айналысуға, соның
ішінде рыноктағы тауарлар саудасында
жер учаскесінің (жері) берілуі жалпы белгіленген
тәртіпте қосылған құнға салынатын салық.<*>
2) сейфтік операциялардан, сондай-ақ құнды
қағаздар сақтау бойынша қаржылық қызмет
көрсетулер.<*>
Қаржылық қызмет көрсетулер былай түсіндіріледі:
а) банкілік операциялар;
б) құнды қағаздармен операциялар;
в) сақтандыру және сақтандырылып қою
бойынша операциялар;
г) чектер, вексельдер, депозитті сертификаттар
айналысымен байланысқан операциялар;
д) лизинг (қаржылық жал);
е) зейнеткерлік қаражаттар басқармасы
бойынша қызмет көрсетулер.
Зейнеткерлік қаражаттар өзіне зейнеткерлік
қор жинау қорында зейнеткерлік төлеуді
қамтамасыз ету мен жүзеге асыру үшін
белгіленген қаражаттар қосады.
Банкілік операцияларға мыналар жатады:
а) заңды тұлғалар депозиттерін қабылдау;
б) жеке тұлғалар депозиттерін қабылдау;
в) банкілік операциялардың жеке түрлері,
сондай-ақ банкілердің металды есептері
жүзеге асырылатын банкілер мен ұйымдарда
корреспонденттік есептер ашу мен жүргізу;
г) кассалық операциялар: қабылдау, қайта
есептеу, майдалау, ауыстыру, сұрыптау,
қаттама және банкнот пен монет сақтау;
д) аударма операциялары: ақша аудару
бойынша заңды және жеке тұлғалардың тапсырманы
атқаруы;
е) есеп операциялары: вексельдер және
өзге заңды және жеке тұлғалардың міндетті
борыштары есебі (дискон);
ж) несие операциялары: ақша қалпында
кредиттер беру;
з) жеке және заңды тұлғалар, соның ішінде
олардың банкілік есебі бойынша банк-корреспонденттер
тапсырмасы бойынша есептер жүзеге асырылады;
и) сенімді (трастылық) операциялар: мүдделер
мен сенімхат беруші тапсырмасы бойынша
ақшалар басқармасы;
к) клиринг операциялары: алым, салыстырып
тексеру, сұрыптау және төлемдерді растау,
сондай-ақ олардың өзара есеп жүргізу
және клиринг қатысушыларының бос позициясы
айқындалады;
л) ломбард операциялары: депозитке салынатын
жеңіл сатылатын құнды қағаздар мен жылжымалы
мүліктерді кепілге қысқа мерзімді кредиттер
беру;
м) төлем карточкаларының шығарылымы;
н) шетел валюталарымен ауыстыру операцияларын
ұйымдастыру;
о) төлем құжаттарын (вексельдерден басқа)
инкассамен қабылдау;
п) чек кітапшаларының шығарылымы;
р) құнды қағаздар рыногында клиринг
қызметі;<*>
с) инкассация.
2-1) Бағалы қағаздармен операцияларға
бағалы қағаздар рыногы мәселелерiн реттейтiн,
Қазақстан Республикасы заңдарына сәйкес
жүзеге асырылатын бағалы қағаздарды
сатып алу-сату бойынша операциялар, оларды
есептеу және олармен келiсiмдердi тiркеу
бойынша операциялар, брокерлiк, дилерлiк
қызмет көрсетулер және басқа операциялар.<*>
2-2) Банк операцияларының кейбiр түрлерiн
жүзеге асыратын, банк немесе ұйым болып
табылмайтын заңды және жеке тұлғаларда
депозит үшiн сыйақы (мүдде) сату бойынша
жалпы айналымға енгiзiлмейдi.<*>
3) почта маркалары (коллекциялық маркалардан
басқалары), маркiленген конверттер және
открыткалар;
4) егер олар балаларды, қарттарды және
мүгедектерді қорғау мен әлеуметтік қамсыздандыру
жөніндегі қызметтерді, мәдениет, ғылым,
дене шынықтыру және спорт саласындағы
қызметтерді көрсетуге, діни ұйымдардың
жоралғылар мен рәсімдер өткізуіне байланысты
болса, коммерциялық емес ұйымдар жүзеге
асыратын жұмыстар немесе қызмет көрсетулер.<*>
5) мемлекеттiк баж алуға байланысты оған
өкiлеттi органдардың орындайтын қызметтерi;
нотариалдық кеңселердің қызмет көрсету
кезінде мемлекеттік баж алынбайтын қызметтеріне
жалпы белгіленген тәртіппен қосылған
құн салығы салынады.<*>
6) жерлеу-рәсiмдiк қызмет көрсетулер, жерлеу
және крематорий қызметтерiн көрсету;
7) геологиялық барлау және геологиялық
iздеу жұмыстары. Бұл жеңілдік геологиялық
барлау ұйымдарына, сонымен қатар геологиялық
барлау және геологиялық іздестіру жөнінде
қызмет көрсетуші қосалқы мердігерлерге
қолданылады.
Геологиялық барлау және геологиялық
іздестіру жұмыстарына мыналар жатады:
- жер қойнауының жай-күйіне мониторинг
жүргізу, сейсмикалық болжам жасау;
- геологиялық, географиялық, гидрогеологиялық,
инженерлік-геологиялық, геоэкологиялық
түсірімдер;
- пайдалы қазбалардың болашағын анықтау
мақсатында республика аумағының геологиялық
құрылымын зерделеу;
- теңіз геологиялық-геофизикалық, ғылыми
және тақырыптық зерттеулер;
- ғылыми-геологиялық зерттеулер;
- жер қойнауын пайдаланудың ақпараттық
негізі болып табылатын мемлекеттік геологиялық
карталарды жасау;
- пайдалы қазбалардың кен орындарын іздестіру
және барлау, оларға баға беру;
- геологиялық барлау және геологиялық
іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін қажетті
заттарды тасымалдау;
- геологиялық барлау және геологиялық
іздестіру жұмыстарына қатысты лабораториялық,
топография-геодезиялық, карто жасайтын,
бұрғылау, кен ұңғылау және басқа жұмыстар;
- пайдалы қазбалар өндірілетін кен орнын
дайындауға байланысты жұмыстар.
Бұл орайда арнаулы, ілеспе жұмыстарды
және шығындарды, олардың көлемі мен құнын
қоса, геологиялық жұмыстардың нақты түрлерінің
тізбесі есептеліп, зерттеудің және геологиялық
объект ерекшеліктерінің ғылыми-техникалық
мүмкіндіктердің геологиялық жұмыстарды
жүргізуге қойылатын геологиялық әдістемелік
талаптардың жер қойнауын және қоршаған
ортаны қорғау жөніндегі талаптардың
мақсаттарын ескере отырып, әрбір геология
(ғылыми-геологиялық) объектінің жобалық-сметалық
құжаттары айқындалады. Арнаулы жұмыстардың
жекелеген түрлері (сызба-рәсімдеу, сараптау
және т.б.) басқа да мамандандырылған кәсіпорындардың
күштерімен орындалуы мүмкін және барлау
және геологиялық іздестіру жұмыстарының
үлесі болып табылады. Бұл жұмыстардың
орындалу қажеттігі геологиялық объектінің
жобалау-сметалық құжаттарында негізделеді
және көрсетіледі. Бұл орайда жеңілдік
геологиялық барлау ұйымы мен осы жұмыстардың
орындалуына арналған шарттар тікелей
жасалғанда ғана қолданылады.<*>
8) лотерея билеттерiн сату бойынша айналыстар,
оларды сату бойынша көрсетiлген қызметтерден
басқалары;
9) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi
жүзеге асыратын тауарларды, жұмыстарды
және қызмет көрсетулердi өткiзу бойынша
айналыстар;
10) Қазақстан Республикасының Ерiктi мүгедектер
қоғамының Асырауында балалары бар мүгедек
әйелдердiң республикалық қоғамы "Бибi-ана",
Қазақ зағиптар қоғамы, Қазақ саңыраулар
қоғамы, сондай-ақ осы қоғамдардың меншiгi
болып табылатын және толығымен солардың
қаражаттары есебiнен құрылған өндiрiстiк
ұйымдардың тауарлар сату (жұмыс орындау,
қызмет көрсету) бойынша айналымдары,
бұған сауда-делдалдық қызметiндегi тауарлар
сату (жұмыс орындау, қызмет көрсету) жөнiндегi
айналымдар және акцизделетiн тауарларды
өндiру мен сату жөнiндегi айналымдар қосылмайды;
11) тауарларды немесе жолаушыларды халықаралық
тасымалдауға байланысты қызмет көрсету
және жұмыстарды орындау жөніндегі айналыстар.
Қазақстан Республикасы қатысушы болып
табылатын халықаралық шарттарда қарастырылған
жағдайларды қоспағанда халықаралық тасымалдауға
байланысты төменде аталған жұмыстар
мен қызметтер қосылған құн салығынан
босатылады:
- Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына
мүше мемлекеттердің Қазақстан Республикасының
кеден аумағынан экспортталатын (импортталатын)
тауарларды тасымалдауға (оның ішінде
құбырлы тасымал), тиеуге, түсіруге, қайта
тиеуге байланысты қызметтер, Тәуелсіз
Мемлекеттер Достастығына мүше мемлекеттерден
(өзге де жағдайлар көздейтін халықаралық
келісімдер жасалған елдерді қоспағанда)
тысқары шығарылатын транзиттік жүктерді
қамдауға байланысты қызметтер олар бірыңғай
халықаралық тасымалдау құжаттарымен
рәсімделген жағдайда ғана.
Тауарларды тасымалдауда құбырлы тасымал
көлігі пайдаланылған кезде жеңілдікті
пайдалану үшін негіздеме тауар берушімен
оны Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына
мүше мемлекеттерден тысқары (өзге де
жағдайлар көздейтін халықаралық келісімдер
жасалған елдерді қоспағанда) тасымалдауға
жасалған келісім-шарт (шарт), тасымалдауға
арналған тауардың алынғанын растайтын
құжаттар, сондай-ақ олардың аумақтары
арқылы тауар нысанды жеріне өтетін транзиттің
тасымалдаушы мемлекеттерімен жасалынған
жүк тасымалына келісім-шарт бойынша есеп
жүргізуді (шот-фактура және (немесе) төлемдік
тапсырма) растайтын құжаттар болып табылады:<*>
- халықаралық қатынаста, оның ішінде
Қазақстан Республикасының аумағында
почтаны және жолаушылар мен олардың жүктерін
тасымалдау жөніндегі қызметтер, олар
бірыңғай халықаралық тасымалдау және
қайта тасымалдау құжаттарымен рәсімделген
жағдайда ғана;
- шетелдік әуе кемелерін жүргізу (шетелдік
кемелерді жүргізу үшін штурмандар беру);
- халықаралық қатынастарға техникалық,
коммерциялық, аэронавигациялық және
аэроайлақ қызметін көрсету (Тәуелсіз
Мемлекеттер Достастығына мүше басқа
да мемлекеттердің жүзеге асыратын қатынастарын
қоспағанда);
- жанар-жағар материалдар жөнінде салық
төлеуден босату жөніндегі жағдайлар
айтылатын әуе қатынастары туралы жасалған
халықаралық келісімдерге сәйкес ресми
тасымалдаушы болып тағайындалған шетелдік
компаниялардың жүзеге асыратын халықаралық
қатынастарындағы ұшақтарға май құю қосылған
құн салығынсыз баға бойынша жүргізіледі.<*>
12) мемлекеттiк меншiктi жекешелендiру;
13) жарғылық капиталға жарналар;
14) мектеп оқулықтар мен балалар әдебиетінің
мектеп оқу құралдарын, сондай-ақ арнаулы
орта және жоғары оқу орындарына арналған,
уәкiлеттi орган пайдалануға рұқсат берген
оқу құралдарын шығару және сату бойынша
айналым;<*>
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау,
білім және спорт министрлігімен" "Рауан"
және "Атамұра" баспаларында басылып
шығатын қазақ, орыс, ұйғыр және басқа
тілдердегі барлық оқулықтар, оқу және
әдістемелік құралдар, дидактикалық материалдар
мектептер және орта арнайы оқу орындарында
пайдалануға жіберілді.<*>
Жоғары оқу орындарында пайдалануға рұқсат
етілген оқу құралдарының тізбесін айқындайтын
уәкілетті орган болып ғылым және жоғарғы
білім министрлігі саналады.<*>
"Балалар әдебиеті" түсінігі өзіне
балалардың дүние танымының жалпы дамуына
әсер етуші оқу-танымдық әдебиеттің барлық
түрлерін, мектепке дейінгі және мектептен
тыс мекемелерге көмек, сондай-ақ сыныптан
тыс жұмыс жүргізу үшін енгізеді.<*>
15) "SОS-Қазақстан Балалар қалашықтары"
қорының ұйымдастырылуына, құрылысына
және жұмыс iстеуiне байланысты қызметтi
жүзеге асыру үшiн Қазақстан Республикасының
резиденттерi сатып алатын тауарлар, орындалатын
жұмыстар мен көрсетiлетiн қызметтер.
16) газет және журнал өнімдерін өндіру
және өткізу жөніндегі айналыстары.
Жарнама жөніндегі қызметтерге, сондай-ақ
газет және жарнама өнімдерін шығаратын
ұйымдар көрсететін басқа да қызметтерге
жалпы белгіленген тәртіппен қосылған
құн салығы салынады.<*>
Осы жеңілдiк шығарушы өзi сататын газет
және журнал өнiмiне байланысты қолданылады.
Тұтынушылар үшiн осы өнiмдi жеткiзу бойынша
газет және журнал өнiмiн шығаратындар
үшiн көрсетiлетiн қызметтер жалпы белгiленген
тәртiпте қосылған құн салығымен салық
салынады.<*>
17) дәрілік субстанцияларды қоса, оның
ішінде ішкі аптекалық дайындаудағы дәрілік
заттар; протез-ортопедиялық бұйымдар;
дәрілік заттарды шығару үшін материалдар;
медициналық мақсаттағы және медициналық
техникадағы өнімдер, сондай-ақ оларды
шығару үшін материалдар және жинақтаушылар.
Дәрілік заттарға өзіндік фармакологиялық
белсенділігі бар шыққан тегі (май, малдың
майы, синтетикалық, минералдық, биотехнологиялық
және басқа
да) әртүрлі заттар және ауруларды емдеу-сауықтыру,
аурудың түрін анықтайтын және емдеу үшін
қолданылатын осы заттардың дәрілік формалары
жатады. Бұдан басқа, дәрілік заттарға
аурулардың түрін анықтау, емдеу-сауықтыру
және ауруларды емдеу мақсаттары үшін
пайдаланылатын медициналық өнімдер де
теңестіріледі.
дәрілік заттардың, протездік-ортопедиялық
бұйымдардың, медициналық мақсаттағы
және медициналық техникадағы өнімдер
тізбесі, сондай-ақ оларды шығару үшін
материалдар және жинақтаушылар осы Нұсқаудың
12-қосымшасында көрсетілген.
Дәрілік-субстанцияны қоса дәрілік заттар,
сондай-ақ протездік-ортопедиялық бұйымдар
негізінде қосылған құн салығы бойынша
босату 1998 жылдың 18 шілдесінен бастап
енгізіледі. Дәрілік заттар, медициналық
мақсаттағы және медициналық техника
өнімдерін шығару үшін материалдар бойынша,
сондай-ақ оларды шығару үшін материалдар
және жинақтаушылардан босату 1999 жылғы
1 сәуірден бастап енгізіледі.
Жеңілдетілген салық салу тәртібіне көшкен
кезде салық төлеушілер, олардың жалғыз
қызмет түрі дәрілік-субстанцияларды
қоса дәрілік заттарды шығару және сату,
сондай-ақ протездік-ортопедтік бұйымдар
болып табылатын және оларда 1998 жылғы
18 шілдедегі жағдай бойынша сатылған тауарлар
негізінде есептелген салық сомасынан
қоса есептеуге жатқызылған қосылған
құн салығы асқан болса, аталған асу шеттетілуі
тиіс және тауарлар құнына апарылады.
Шеттетілу шілде айы (III тоқсан) үшін жасалған
ҚҚС негізінде декларация бойынша 19а жолының
200 (1-97) нысаны немесе 11 жол 200S (5-97) нысанынан
асқан сома көрсету жолымен жүргізіледі.
Егерде салық төлеушілердің қызметі дәрілік-субстанцияны
қоса алғанда, сондай-ақ протездік-ортопедиялық
бұйымдарды тек қана сату және (немесе)
шығарумен байланысты жағдайда болса,
онда аталған салық төлеушілер олардың
салық салынатын көрсетілген құралдары
мен бұйымдары бойынша жеңілдік жағдайларға
көшкен кезде 1998 жылғы 18 шілдедегі жағдай
бойынша аталған тауарлардың (осы нұсқаудың
55а-тармағына сәйкес импортталатын тауарлардан
тыс) қалдықтарына түгендеу жүргізуі және
аталған қалдықтар бойынша бұрын қоса
есептеуге жатқызылған қосылған құнға
салық сомасын айқындауы тиіс, ол одан
кейін қоса есептеуден шығарылуы (шеттетілуі)
қажет және тауарлардың құнына жатқызылуы
қажет.
Осы мақсаттарда 1998 жылғы 18 шілдеден бастап
салық төлеушілер сатылған дәрілік заттарының
дәрі субстанцияларын қоса өнімдер атауы
бойынша протездік-ортопедиялық бұйымдармен
есебін жүргізуі тиіс. Егерде есепті кезеңде
сатылған өнім атауы есепті кезеңнің басындағы
қалдықтарда бар түгендеу тізімдемесіне
сәйкес өнім атауымен сәйкес келсе, онда
мұндай жағдайда міндетті тәртіпте ҚҚС
сомасын қоса есептеген бұрын жатқызылған
шеттетілу жүргізіледі, ал сатылған өнім
сомасына келесі есепті кезеңге өткізілетін
өнім қалдығына азайтылады.
Одан кейінгі әрбір есепті кезең басына
түгендеу тізімдемесі бойынша атаулар
негізіндегі тауарлар қалдықтарын айқындау
бойынша ай сайынғы есеп айырысулар жоқ
болған кезде декларация бойынша шеттетілуге
жататын қосылған құнға салық сомасы 1998
жылғы 18 шілдедегі жағдай бойынша түгендеу
тізімдемесі негізінде тауарлардың қалдығына
келетін салық сомасынан аспағанда есепті
кезеңде жүргізілген сату құнын ескере
отыра айқындалады. Бұл жағдайда келесі
есепті кезеңге өтетін тауарлар қалдығының
құны есепті кезең мерзімінде жүргізілетін
сату құнына есепті кезең басына түгендеу
тізілімі бойынша бар тауарлар қалдығы
құнын азайтумен айқындалады.
Шеттетілу 19а жолындағы 200 (1-97) нысанында
немесе 11 жолдағы 200S (5-97) нысанындағы тауарлар
қалдығы бойынша қоса есептеуге бұрын
жатқызылған қосылған құнға салық сомасын
көрсете отыра ҚҚС негізіндегі декларация
бойынша жүргізіледі.
Жоғарыда аталған тәртіпте дәрілік заттарды,
медициналық мақсаттағы бұйымдарды және
медициналық техникаларды өндіруді жүзеге
асыратын, сондай-ақ оларды өндіру үшін
материалдар және жинақтаушыларды, сондай-ақ
салық төлеушілер үшін 1999 жылғы 1 сәуірден
бастап дәрілік заттарды өндіру үшін материалдарды
өндіру және (немесе) сатуды жүзеге асыратын
салық төлеушілер үшін 1999 жылдың 1 қаңтарынан
бастап салудың жеңілдетілген тәртібіне
көшу жүзеге асырылады. Медициналық мақсаттағы
және медициналық техникалар, сондай-ақ
өндіріс үшін материалдар және жинақтаушылар.
17-1) өкілдіктер мен жеке және заңды тұлғалар
бойынша органдардағы анықтау жүргізу,
алдын-ала тергеу және соттардағы қызмет
көрсетулер;
18) түзету мекемелері жүргізетін өзі шығарған
(жұмыс, қызмет көрсетулер) тауарларды
сату бойынша айналымдар, Қазақстан Республикасының
Iшкi iстер министрлiгi қылмыстық-түзеу
жүйесiнiң түзеу мекемелерiнiң республикалық
мемлекеттiк кәсiпорындарымен;<*>
19) білім беру қызметіне құқық беретін
лицензия; бойынша жүргізетін заңды тұлғалармен,
сондай-ақ заңды тұлға құрмай кәсiпкерлiк
қызметiмен айналысатын жеке тұлғалармен
мектепке дейінгі балалар, орта, арнайы
орта және жоғары білім салаларындағы
білім беру қызметтерін көрсету бойынша
айналымдар.<*>
Орта және арнайы орта білім беру саласындағы
білім беру қызметіне құқық беретін лицензия
беру бойынша уәкіл орган болып Қазақстан
Республикасы Денсаулық сақтау, білім
және спорт министрлігі саналады.
Жоғары білім беру саласындағы білім
беру қызметіне құқық беретін лицензия
беру бойынша Қазақстан Республикасы
ғылым және жоғарғы білім министрлігі
уәкіл орган болып саналады.
20) медициналық қызмет жүргізуге құқық
беретін лицензия бойынша косметологиялықтардан
тыс жүзеге асыратын заңды тұлғалармен,
сондай-ақ заңды тұлға құрмай кәсiпкерлiк
қызметiмен айналысатын жеке тұлғалармен
медициналық қызмет көрсету бойынша айналымдар.<*>
Медициналық қызмет көрсетуге құқық беретін
лицензиялар беру бойынша Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау, білім және спорт министрлігі
уәкіл орган болып, сондай-ақ оның аумақтық
органдары саналады;
21) әскери бөлімдер үшін коммуналдық қызметтерді
жүзеге асыратын мемлекеттік кәсіпорын
болып Қазақстан Республикасы Қорғаныс
министрлігі саналады;<*>
22) осы Нұсқаудың 38-тармақшасында аталғандардан
басқа аффинаждалған бағалы металлдар
- алтын және платинаны сату бойынша айналымдар.<*>
ЕСКЕРТУ. 7)-тармақ толықтырылды, 11)-тармақ
жаңа редакцияда жазылды - ҚР Қаржы министрлігі
Салық комитетінің 1998.05.02. N 39
V980083_ бұйр
ЕСКЕРТУ. 31-тармақтың 2)-тармақшасы жаңа
редакцияда жазылды,
4), 5)-тармақшалары жаңа абзацтармен және
16),
17)-тармақшалармен толықтырылды - ҚР Қаржы
министрлігінің Салық комитеті Төрағасының
1998 жылғы 10 қазан N 62
бұйрығымен. V980546_
ЕСКЕРТУ. 31-тармақтың толықтырылды - ҚР
Мемлекеттік Кіріс
министрлігінің 1999 жылғы 19 мамырдағы
N 519
Бұйрығымен. V990826_
ЕСКЕРТУ: 31-тармақ өзгертілді және толықтырылды
- ҚР Мемлекеттік кіріс министрлігінің
1999 жылғы 4 тамыздағы N 929
Бұйрығымен. V990963_
31-1. Қосылған құнға салынатын салықтан
босатылатын тауарлардың импорты:
1) ұлттық валютаның, шетел валютасының
(нумизматтық мақсатта пайдаланылатындарынан
басқасының), сондай-ақ бағалы қағаздардың
импорты;
2) осы Нұсқаулықтың V тарауының ережелерiне
сәйкес импортталатын тауарлар;
3) жеке тұлғалардың Қазақстан Республикасының
Үкiметi бекiткен тауарларды басшысыз әкелу
нормаларына сәйкес нормалар бойынша
тауарлар импорты;
4) республикалық және жергілікті бюджеттер
қаржылары, сондай-ақ мемлекеттік сыртқы
займдар бойынша алынған технологиялық
құрал-жабдықтар импорты.
Жеңілдік беру тәртібі "Қазақстан Республикасы
аумағына әкелінетін тауарларға қатысты
қосылған құнға салық және акциздер қолдану
тәртібі туралы" V990743_ 1999 жылғы 14 сәуірдегі
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кіріс
министрлігінің N 243 Нұсқауымен белгіленген";<*>
5) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi
өз мұқтаждары үшiн жүзеге асыратын тауарлар
импорты;
6) Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлейтiн
тәртiппен iзгiлiк көмек ретiнде әкелiнетiн
тауарлардың акцизделетіндерін қоспағанда
импорты;<*>
7) техникалық көмек көрсетудi қоса алғанда,
мемлекет, үкiметтер, халықаралық ұйымдар
желiсi бойынша қайырымдылық мақсатында
әкелiнетiн тауарлардың акцизделетіндерін
қоспағанда импорты;<*>
8) шетелдiк дипломатиялық және оларға
теңестiрiлген өкiлдiктердiң ресми пайдалануы
үшiн, сондай-ақ Қазақстан Республикасы
қатысушы болып табылатын халықаралық
шарттарға сәйкес босатылатын, өздерiмен
бiрге тұратын отбасы мүшелерiн қоса алғанда,
осы өкiлдiктердiң дипломатиялық және әкiмшiлiк-техникалық
қызметкерлерiнiң жеке пайдалануы үшiн
әкелiнетiн тауарлардың импорты;
9) Қазақстан Республикасының кеден шекарасы
арқылы өткiзiлетiн Қазақстан Республикасының
кеден заңдарымен белгiленген кеден режимдерiнiң
шеңберiнде босатылатын тауарлардың импорты,
бұған "Еркiн айналысқа арналған тауарларды
шығару" режимi қосылмайды.
10) дәрілік заттарды, дәрілік-қосалқы
заттарды, оның ішінде дәріхананың ішінде
жасалатындарын қоса, протездік-ортопедтік
бұйымдарды; диагностикаға, дәрі өнімдерін
шығару үшін материалдар; медициналық
мақсаттағы және медициналық техникадағы
өнімдер, сондай-ақ оларды шығару үшін
материалдар және жинақтаушылар.<*>
ЕСКЕРТУ. 31а-тармақтың 6), 7)-тармақшалары
өзгертілді және
10)-тармақшамен толықтырылды - ҚР Қаржы
министрлігінің Салық комитеті Төрағасының
1998 жылғы 10 қазан N 62
бұйрығымен. V980546_
ЕСКЕРТУ. 31а-тармақтың толықтырылды және
өзгертілді - ҚР Мемлекеттік Кіріс министрлігінің
1999 жылғы 19 мамырдағы N 519
Бұйрығымен. V990826_
ЕСКЕРТУ: 31а-тармақ 31-1-тармақ болып саналды
- ҚР Мемлекеттік кіріс министрлігінің
1999 жылғы 4 тамыздағы N 929
Бұйрығымен. V990963_
32. Егер салық төлеушi жұмыс iстеп тұрған
кәсiпорында немесе кәсiпорынның дербес
жұмыс iстеп тұрған бөлiгiн басқа салық
төлеушiге берсе (сатса), мұндай беру (сату)
қосылған құнға салынатын салықтан босатылады.
Осы Ереже жер қойнауын пайдалануға арналған
келiсiм-шартпен жасалатын құқықтарды
қайта беруге де қолданылады.
Кәсіпорынның қызмет етіп тұрған жеке
бөлімі деп онда функционалдық басшы белгілі
функциялар, жұмыстар (өндірістік, технологиялық,
әлеуметтік, жобалық және т.б.) шеңберін
орындауды қарайды, ол кәсіпорынның басқа
объектілерінен және басқа да құрылымдық
бөлімшелерінен жеке кәсіпорын бөлімі
түсініледі.<*>
Жұмыс iстеп тұрған кәсiпорынды немесе
дербес жұмыс iстейтiн кәсiпорынның бөлiгiн
беру (сату) бөлшектенген және алдын ала
берiлген немесе кәсiпорынның жойылған
балансы негiзiнде қосылған құнға салынатын
салықтан тапсырылатын активтерді, олардың
жинақталатын көздерін және (немесе) оларға
байланысты міндеттемелерді көрсете отырып
босатылады.<*>

- Котел ДЕ-4-14-195
- Котел ДКВР
- Котел КЭ 100
- Котел пищеварочный электрический емкостью 250 дм3
- Котельная установка с котлоагрегатом типа Еп-670-13,8-545 ДТ (П-62) На каменном угле марки Д Кузнецкого бассейна.
- Котельний агрегат
- Котельные установки
- Костюм готического периода
- Костюмдегі тепе – теңдік, симметрия және ассиметрия
- Костюм Московской Руси
- Костюм народов
- Костюм по спектаклю " Портрет Дориана Грея"
- Костянтин Острозький
- Косыгинская реформа